dimarts, 31 de juliol del 2007

Descans amb feinetes i descobriments

Hola! Que tal? He estat uns quants dies incomunicada sense internet, hi haig de reconèixer que ho he passat una mica malament, sort que estava al poble i he pogut disfrutar de una vida tranquila i diferent.

¡Hola! ¿Que tal? He estado unos cuantos dias incomunicada sin internet y he de reconocer que lo he pasado un poquito mal. Suerte que estaba en el pueblo y he podido disfrutar de una vida tranquila y diferente.



Primerament us vull ensenyar les cortines que vaig fer per la cuina que tenim, que es una bareja entre cuina de poble i cuina dels 70, bé per veure-la, però a nosaltres ja ens està bé, només que la cuidem una mica aguantarà uns quants anys.

Primeramente, os quiero enseñar la cortina que hemos puesto en la cocina, mezcla de pueblo con mucho toque años 70, que es para verla, pero que solo que la cuidemos un poco a nosotros ya nos está muy bien y que dure.

I segon, em fet un descobriment fantàstic i meravellòs per aquelles persones que ens agrada els treballs manuals, ganxet, costura, patchwork, brodats, ... un recopilatori de la revista que s'editava als anys 60 "Labores del Hogar", per nosaltres ha estat una sorpresa. Està plena de grans idees, i només per veure algunes de les fotos que hi ha, val la pena. Aquí us mostro unes quantes.

Y segundo, hemos descubierto un tesoro fantástico y maravilloso para aquellas personas que les gusta las manualidades, ganchillo, costura, patchwork, bordados ... un recopilatorio de la revista que se editaba en los 60 "Labores del Hogar", para nosotros ha sido una gran sorpresa. Está llena de grandes ideas y solo por ver las fotos que salen ya vale la pena. Aquí os muestro unas cuantas.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...