dissabte, 17 de novembre del 2007

Bosc d'arbres despullats

Avui he acabat aquest quadre, el trobo una miqueta trist i de colors massa... no sé m'ha sortit una miqueta soso de color, ara bé no el vull tocar gaire perquè això és que ha sortit i així es queda, com el mes novembre que és un mes una miqueta, com dir-ho de tràmit, solitari, de tardor, totes les fulles cauen i els arbres queden despullats.

Hoy he acabado este cuadro, lo encuentro un poquito triste y de colores un poco ... no sé, que ha quedado un poquito soso de color, aunque no lo quiero tocar mucho porque esto es lo que ha salido y así se queda, como el mes de noviembre, un mes de trámite, solitario, de otoño, todas las hojas caen y los árboles restan desnudos.

diumenge, 11 de novembre del 2007

Primer partit

En Pol ha jugat el seu primer partit oficial de handball amb l'escola, van guanyar i està superemocionat. Com a mare no puc ser gaire objectiva, però haig de dir que no ho va fer gens malament. Tot aquest temps ha estat practicant totes aquelles coses que li han ensenyat i el que és referent a defensar ho fa estupendament per tenir només sis anys. Estic molt orgullosa, m'ho vaig passar molt bé.
Pol jugó su primer partido oficial de handball con el colegio, ganaron y está muy emocionado. Como madre no puedo ser muy objetiva, pero tengo que decir que no lo hizo nada mal. Todo este tiempo ha estado practicando lo que le han ensenyado y lo que es referente a defender lo hace estupendamente con solo seis años. Estoy muy orgullosa, me lo pasé muy bien.

dilluns, 5 de novembre del 2007

Bolso Bargello

Aquí teniu el meu nou treball. S'estava convertint en un veritable UFO. Volia probar amb unes teles que tenia la tècnia bargello i crec que no està mal.
Aquí teneis mi nuevo trabajo. Se estaba convirtiendo en un auténtico UFO. Quería probar la técnica bargello con unas telas que tenía y creo que no me ha salido tan mal.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...