diumenge, 23 de desembre del 2007

Bones festes i feliç 2008

Bones festes a aquells que vagin remenant per la red i ens coneixin o no vinguin a parar aquí, com si fos casa nostra. Molts petons a allà on sou i que tots els vostres bons proposits es facin realitat.

Felices fiestas a aquellos que anden viajando por la red, nos conozcan o no y vayan a parar aquí, como si fuera nuestra casa. Muchos besos allà donde esteis y que todos vuestros buenos propósitos se hagan realidad.

dissabte, 15 de desembre del 2007

El segon pel Nadal

Vaig començar fa temps un experiment. En un principi no semblava que pels colors hi haguès un gran resultat. Però al final a tothom li ha encantat i a casa ja tenim el peu d'arbre guarnit.



Comencé hace tiempo un experimento. En un principio no parecía que por lo que respecta a los colores hubiera un gran resultado. Pero al final a todo el mundo le ha encantado y en casa ya tenemos el pie del arbol adornado.

diumenge, 9 de desembre del 2007

El primer del Nadal

El primer treballet pel Nadal, copiant un model semblant d'una bona amiga meva, la Sandra, i un pare Noel de "Art to heart", m'ha sortit aquest mini quilt. Queda fantàstic darrera la porta d'entrada. Haig d'acabar de decorar el penjador, amb alguna estrella, lluna, o quelcom semblant. Haig de dir que els que ha fet Sandra, per ser els primers, li han sortit fantàstics. Des d'aquí l'animo a que faci més cosetes, ja que se li dòna molt bé.



El primer trabajo para Navidad, copiando un modelo de una buena amiga mia, Sandra, y un papá Noel de "Art to heart", ha salido este miniquilt. Queda fantástico detrás de la puerta de entrada. Tengo que añadir alguna decoración para la percha, tipo estrella, luna o algo parecido. Los quilts que ha hecho Sandra, siendo los primeros, le han salido fantásticos. Desde aquí la animo a que haga más cositas, ya que se le da muy bien.

dimecres, 5 de desembre del 2007

Aplicació sobre negre

Esperant incorporar al blog els treballs que he fet pel Nadal, avanço un minitreballet fet fa unes setmanes. Volia personalitzar una samarreta, que no semblès gaire clàssica ja que era en negre, i vaig pensar que d'una de les teles que tenia, si feia una inicial una mica oriental i el festó enen platejat, el resultat seria l'esperat.Esperando incorporar al blog los trabajos que he hecho para Navidad, adelanto un minitrabajo hecho hace unas semanas. Quería personalizar una camiseta, que no pareciera muy clásica ya que es negra, y pense que en una de las telas que tenía, si hacía una inicial un poco oriental y el festón plateado, el resultado sería lo esperado.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...