dissabte, 26 de febrer del 2011

Ohhhhhh!!!

Passejant per aquests mons bloguers ... i en la meva visita per Twiddletails, m'he trobat aquesta foto, que a la vegada l'ha vist aquí. És flipant i volia compartir-la també amb vosaltres. Bon cap de setmana.

Paseando por estos mundos blogueros... y en mi visita por Twiddletails, he encontrado esta foto, que a su vez la ha encontrado aquí. Es flipante y quería compartirla también con vosotros. Buen fin de semana.

dimecres, 23 de febrer del 2011

Bloc 1 - Sal "Locas por la costura" d'Anna Orduña

Aquí tenim el primer bloc del Sal "Locas por la costura" de l'Anna Orduña. Ens ho ha posat tan senzill i la feina tan ben explicada que l'he pogut fer en un no res.... Des d'aquí moltes gràcies Anna...


Aquí tenemos el primer bloc del Sal "Locas por la costura" de Anna Orduña. Nos lo ha puesto tan fácil y el trabajo tan bien explicado que lo he podido hacer en un santiamén... Desde aquí muchas gracias Anna...

diumenge, 20 de febrer del 2011

Un dubte de blogger...!!!/Una duda de blogger

Tinc un dubte de blogger. Fa temps que tinc un problema i és que he intentat per tots els mitjans que em surtin els botons d'ús compartit (facebook, twitter, etc...) en cada una de les meves entrades i no hi ha manera, algú sap com fer-ho? Tinc el meu altre blog de mostre i aquell si que surt, però en aquest no. Estic una mica desesperada, ... potser és una xorrada... però m'agradaria que sortís.

Tengo una duda de blogger. Hace tiempo que tengo un problema y es que he intentado por todos los medios que me salgan los botones de uso compartido (facebook, twitter, etc...) en cada una demis entradas y no hay manera, ¿alguien sabe como hacerlo? Tengo otro blog y en ese si me sale, pero este no. Estoy un poco desesperada, ... puede que see una chorrada, ... pero a mi me gustaría que saliera.

dilluns, 14 de febrer del 2011

SAL ANNA ORDUÑA

L'Anna ja ens ha enviat els patrons per començar a fer el SAL "Locas por la costura". M'agrada molt, els meus ocellets quasi canten. Espero arribar a fer-ho tot "just in time". Aviat veure'm els avançaments de totes. Gràcies Anna.

Anna nos ha enviado ya los patrones para comenzar el SAL "Locas por la costura". Me gusta mucho, mis pajaritos vuelan casi. Espero llevar a hacerlo todo "just in time". Pronto veremos los avances de todas.
Gracias Anna.

divendres, 11 de febrer del 2011

Us presento la "Cat's quilt"!!!

Per fi...!!! Em semblava que no l'acabaria mai... L'Aina s'independitzaria i encara no tindria el quilt promès de la seva tieta, per favor...!!!!!!!!! La volia fer tan especial, que em va costar trobar com fer-la, em va donar la idea un disseny d'una tela que tenia de fa temps. Només tenia una condició, res de rosa. I vinga a aplicar gats....!!! El resultat final no em desagrada ..., espero que a la interesada li agradi... Petonets!!!!!






!!!Por fin...!!! Pensava que no la acabaría nunca... Aina se independizaría y aún no tendría el quilt prometido de su tia, ¡¡por favor!!!!!!!!! La quería hacer tan especial, que me costó bastante trabajo como hacerla, me dió la idea un diseño de una tela que tenía de hace tiempo. Solo había una condición, nada de rosa. Y venga a aplicar gatos...!!! El resultado final no me desagrada..., espero que a la interesada le guste... ¡Besitos!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...