dilluns, 30 de juny del 2008

Acabada i ubicada

Per fi vaig poder posar al seu lloc definitiu la colxa que tant de temps portava fent, crec que des del 2006. Quin goig que em va fer. Ara penso que tot l'esforç que m'ha portat, sobre tot de temps, no sé si mai el repetiré ... tot a mà, puf!!!!!! que inconscient, ...

Por fin pude ver en su ubicación defitiva la colcha que tanto tiempo llevaba haciendo, creo que desde el 2006. Que bien me sentí cuando la vi puesta. Ahora pienso en todo el esfuerzo que me ha supuesto, sobre todo el tiempo, no se si nunca más lo repetiré ... todo a mano, puf!!! que inconsciente, ...

I ara a disfrutar-la, ...

Y ahora a disfrutarla, ...

dimarts, 17 de juny del 2008

Tutorial interessant

A www.youtube.com he trobat aquests tutorials tan interessants, potser a algú l'ajudi en algún projecte que tingui en ment i que sigui molt valenta per portar-lo a terme.

En www.youtube.com he encontrado estos tutoriales tan interesantes, puede que a alguien le resulten de ayuda en alguna cosa que tenga en mente y que sea muy valiente para llevarla a cabo.


dilluns, 2 de juny del 2008

Un altre d'aplicacions

Aquesta és una prova d'aplicacions feta amb festó per la màquina. Haig de dir que no hi ha res com fer-ho a mà, però crec que amb una mica més de pràctica obtindré bons resultats. Ahir va ser el meu sant i em van regalar varies coses entre les quals hi havia una taula transparent per la màquina, un peu especial per a posar cremalleres de forma invisible i uns guants fantàstics per ajudar-me a acolxar. Ja us ho ensenyaré.
Esta es una prueba de aplicaciones hecha con festón con la máquina. Tengo que decir que no hay nada como hacerlo a mano, pero con un poco de pràctica creo que obtendré mejores resultados. Ayer fué mi santo y me regalaron varias cosas, entre las cuales havia una mesa transparente para la máquina, un pie especial para coser cremalleras de forma invisible y unos guantes fantásticos para ayudarme a acolchar. Ya os los enseñaré.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...