dissabte, 17 de març del 2007

Patchwork

El meu quilt, aviat us l'ensenyaré.
És d'un cobrellit megagegant que no hi ha manera d'acabar mai. Aquest bloc forma part d'un grup de 20 diferents. En aquest moment l'estic acolxant. Com és supergran i el primer que faig, em canso. Però tothom que l'ha vist i ha seguit una mica la història, diu que he anat molt ràpida. Quan acabi penjaré una foto en el blog.

El dijous vaig amb unes amigues al Festival de Patchwork que es celebra a Sitges. Em fa molta il·lusió.

Mi quilt, pronto os lo enseñaré.
Es de una colcha megagigante que no acabo nunca. Este bloque forma parte de un grupo de 20 diferentes. Ahora estoy en la fase de quilting. Como es supergrande y la primera que hago, me canso. Pero todo el mundo que la ha visto y ha seguido un poco la historia dice que he ido muy rápido. Cuando la termine colgaré una foto en el blog.

El próximo jueves iré con un grupo de amigas al Festival de Patchwork que se celebra en Sitges. Estoy muy emocionada
.







Aquí teniu més mostres dels meus treballs en patchwork.





Aquí teneis más muestras de mi trabajo en patchwork.

















2 comentaris:

Anapatch ha dit...

hola laura, qué bonito el bloque, qué estás haciendo, un muestrario?

Carmen ha dit...

Me gusta la combinación de colores que has puesto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...