dilluns, 1 d’octubre del 2007

Feliç aniversari

Sento no anar més ràpid amb les feinetes que faig, però és que aquest setembre ha estat una mica ple, com tots els setembres. Tenia d'abans de l'estiu programat fer un camí de taula o "tapete" o com es digui per l'aniversari dels meus pares. És per a una tauleta de te que tenen on la meva mare tenia posada una espècie d'alfombra per a que els nens no la ratllessin o tranquèssin. Tenia programat utilitzar uns blocs en verd, per convinar amb la resta del menjador, però quan ja tenia fets vuit, em vaig adonar que no ho havia planificat bé i com a l'hora va arribar una comanda de la botiga on line Fat Quarter Shop, vaig pensar que millor tornar a començar i planificar-ho tot el millor possible. Al final en una setmana l'he acabat i no ha quedat malament, a mi m'agrada i a ells els ha encantat. Dissabte van celebrar el seu 54è aniversari de casament. Que guapus!
Siento no ir más deprisa en los trabajitos que hago, pero es que este septiembre, como todos, ha estado un poco lleno de acontecimientos. Tenia programada desde antes del verano un camino de mesa, "tapete" o como se llame para el aniversario de mis padres. Es para una mesita de te en la que mi madre ponía una especie de alfombra para que los niños no la rallaran ni rompieran. Quería utilizar unos bloques en verde para convinar con los colores del comedor, cuando ya tenía ocho me di cuenta que no lo había planificado bien y coincidiendo con un pedido de Fat Quarter Shop, pensé que lo mejor era empezar por el principio y planificarlo lo mejor posible. Al final, en una semana acabé el trabajo y creo que no ha quedado nada mal, a mi me gusta y a ellos les ha encantado. El sábado celebraron su 54 aniversario de boda. ¡Que guapos!

3 comentaris:

Anna Orduña ha dit...

moltes felicitats pels teus pares, i el camí de taula molt xuli. felicitats també per tu

laurapatch ha dit...

Felicita els teus pares per aquests 54 anys junts!!!!
El "tapete" ha quedat molt xulo,no m'estranya que els hagi encatat.

º●º Jeann º●º ha dit...

me encanto el camino de mesa, me encanta los tonos rojos., te felicito.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...