diumenge, 30 de març del 2008

Projecte "Log Cabin"

Estic començant un nou UFO, una manta pel sofà de blocs "log cabin". Ho he fet amb moltes ganes ja que és molt agraït i es fa en un momentet si utilitzes la tècnica adecuada. He utilitzat les teles del Jolly Roll que vaig comprar. Aquí teniu els tres primers blocs que he fet amb la màquina de cosir de la meva amiga Sandra, que és molt millor que la meva que és una taca taca.

Estoy comenzando un nuevo UFO, una manta para el sofà de bloques "log cabin". Lo he hecho con muchas ganas ya que es muy agradecido y se hace en un momento si utilizas la técnica adecuada. He utilizado las telas del Jolly Roll que compré. Aquí teneis los tres primeros bloques que he hecho con la máquina de coser de mi amiga Sandra, que es mucho mejor que la mía que es una taca taca.

5 comentaris:

laurapatch ha dit...

Quins ànims!!!! dir-li Ufo a un quilt que acabes de començar!!!!!
Ni se t'acudeixi deixar-lo que té molt bona pinta...

Noelia ha dit...

Ostres, no pots dir-li UFO si l'acabes de començar!!! s'ha de ser més positiva !!
T'està quedant molt bé, o sigui que res de UFO!!!
Salutacions :)

ana-ane ha dit...

Gracias por tu visita en mi blog, como la vida misma cuando uno recibe visitas casi siempre se alegra, pues yo las recibo con alegria y encima no hay que poner ni pastas ni café, he dado un paseito por tu blog, tienes cosas muy bonitas, el bolso negro es precioso, mi profe no se animó cuando le sugeri este trabajo, debe ser complicado, Bueno chica
te prometo visitarte de nuevo y te agrego en mi blog. Saludos ane
p.d. tienes un familia muy requeteguapa

Brisa de Amor ha dit...

Hola laura!
Agradecida por tu visita y comentario que me permitio venir a conocer las bellezas que tenes en tu blog, te felicito verdaderamente... el patch es una materia que estoy tratando de incursionar muy de a poquitoooo pero me encantan los resultados!

feliz semana!

besos desde Argentina!

Anna Orduña ha dit...

no li diguis UFO, dona!!! acabes de començar!!
els colors m'agraden molt.
jo també tinc un amb log-cabins igual, però amb batiks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...