dissabte, 31 de maig del 2008

Premi

No crec gaire ni en els premis i menys amb les cadenes aquestes de l'amistat, però Montse m'ha resenyat com un dels blogs que més li agraden i això és com un regal més que un premi. Per tant seguiré la "cadena".

El premi és als blogs que més t'agraden i les normes són:

1.- Referir la persona que te'l dóna amb el corresponent link i incloure la imatge del premi.

2.- Otorgar el premi a 7 blogs més.

Per tant els meus 7 blogs preferits són:
Anna OP, Capusitalinda, Fresa y Chocolate, Laurapatch, Más telitas, Raquel "Mis Labores", La tieta Rosa. Posaria una llista interminable de blogs, però són només set els que puc posar, haig de dir amb sinceritat que m'ha costat perquè en visito molts i tot m'agrada.


No creo mucho en eso de los premios y menos en las cadenas de amistad, pero Montse me ha reseñado como uno de los blogs que más le gustan y eso es más como un regalo que como un premio. Por tanto seguiré la cadena.

El premio es para los blogs que más te gustan y visitas asiduamente y las normas:

1.- Nombrar a la persona que te da el premio, su correspondiente link y la imagen del premio.

2.- Otorgar el premio a 7 blogs más.

Por tanto, mi 7 blogs preferidos son:
Anna OP, Capusitalinda, Fresa y Chocolate, Laurapatch, Más telitas, Raquel "Mis Labores", La tieta Rosa. Pondría una lista interminable de blogs, pero no puedo poner más, tengo que ser sincera y decir que me ha costado ya que visito muchos blogs y todo me gusta.

dimarts, 20 de maig del 2008

Fils

L'altre dia la meva mare em tenia preparada una sorpresa. Com va estar plipant amb la màquina nova, va pensar que aquells fils de bordar de quan el meu pare treballava a les filatures i que havia conseguit per a ella, que guardava no se sap molt bé per a què, perque ella cosir prendes de vestir si, però bordar???? ... , per la màquina nova de la nena, és a dir, una servidora. I són una meravella, per a ella un tresor, per a mi més.



El otro día, mi madre tenía una sorpresa para mi. Como estuvo plipando con la máquina de coser nueva, pensó que aquellos hilos de bordar que tenía guardados de cuando mi padre trabajaba en las hilaturas y que guardaba no se sabe muy bien para què, ella solo hace prendas de vestir, pero bordar???..., para la nueva máquina de la niña, o sea, una servidora. Son una maravilla, para ella un tesoro, para mi más.

dimecres, 7 de maig del 2008

Us presento ...

Aquí teniu a la meva nova amiga, es diu Elna 6600 i fa un goig. Espero poder aprendre a fer anar el màxim possible de coses, en té tantes per fer, no sé si tindré prou vida per fer-les totes. No és una Bernina però se li assembla força. Té 10 peus, inclosos el de doble arrastre i el de brodat lliure, que no sé si m'atreviré a fer-lo anar. Bé tantes coses que fa vertígen. Ja us aniré explicant i ensenyant.


Aquí teneis a mi nueva amiga, se llama Elna 6600 y tiene muy buena pinta. Espero poder aprender a hacer el máximo de cosas, tiene tantas que no sé si tendré suficiente vida para hacerlas todas. No es una Bernina pero se le parece bastante. Tiene 10 pies, incluidos el de doble arrastre y el de bordado libre que no sé si me atreveré a utilizarlo. Bueno, tantas cosas que da vértigo. Ya os iré explicando y enseñando.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...